top of page

Family Packraft = něco takového jsem hledal už dlouho!


Přišel mi tenhle mail od Francesca:

V červnu jsme vyrazili na již tradiční rodinné předprázdninové putování. Vždy s sebou táhneme většinu sportovní výbavy: horskými koly počínaje a kolečkovými lyžemi konče. A protože jsme WW vodáci, nechybí mimo kajaku ani vhodné plavidlo pro jízdu s dětmi. Bohužel se nám už rozpadnul letitý Helios, který dost možná plul kdysi dávno na Jadranu ještě za dob Titovy Jugošky. Testoval jsem nové modely různých značek, ale nic nevyhovovalo. Šlo nám o jednoduchost stavby i balení, skladnost, lehkost (kromě všech věcí pro děti už nechceš v batohu nosit další zbytečná kila navíc), stabilnost a po sbalení co nejmenší rozměry do batohu. A samozřejmě možné využití jak na rybník, tak i na přiměřeně divočejší vodu. Pořád jsem nebyl spokojen, až mě bOSÁK informoval, že se začal vyrábět i dvojmístný "PackRaft family". Zkusil jsem si tesťáka a hned jsem si objednal vlastní: je to přesně ono, co jsem potřeboval! Krom klidné vody v prosluněných lagunách jsme splouvali i rozvodněnou Želivku ve dvou i ve třech. Gábinka (3) to měla jako prvosjezd, seděla naproti mě opřená o Lucinku (7) sedící na háčku. Obě byly nadšené! První dojmy super, dolaďujeme sezení pro různé velikosti dětí (výrobce v Kolíně nám slíbil dodat jakékoli množství úchytů sedačky a sami si dolepíme podle potřeby) a už teď jsem si taky promyslel, jak si loď upravím pro jízdu v singlu. Možná to nebude tak dobré, jako už z výroby jednomístná verze, ale rozhodně použitelné, když nebudu mít na cestách svůj kajak. Příště to určitě pošlu i do kanálu na Trnávce :-) Takže Ahoj někde na vodě!!! Francesco (Martin Moravec).



103 views0 comments
bottom of page